saya benci awak, PAUL!

Jul 10, 2010


melihatkan tangan banyak yang bergerak2 mengingatkan aku kepada tarantula yang langsung tidak menunjukkan ciri2 ke-cute-an.. begitu geli aku melihat kamu yang bagai sedang melihat aku dan jurugambar dengan pandangan yang sinis dan ego, hanya kerna engkau mempunyai kuasa tilik yang aku pasti cumalah kebetulan sahaja..

dengar sini Paul! Kau ingat ko bagus sangat ha? Ohhhh..Habis world cup nih, aku amek ko, potong tangan ko satu persatu gune pisau tumpul..Muahahhahaha..

Tahukah engkau betapa terkilan nya aku sejak kemunculan ko dalam hidup aku? Sob3..If only you were not Sotong..I could have love you Paul..Kalau lah bukan kerna allergi aku terhadap sotong2, iaitu kaum kerabat ko, darah daging ko, ak mungkin mencintai mu Paul...

Oh aku keliru terhadap perasaanku terhadapmu..Hmmmm melihat kawan2 ku semua memuji ke-cute-an mu, aku keliru, apa yang cute..Bagiku kau nampak amat exotic..Not cute!!! Hmmm am I the only one who hates you Paul...

Maafkan aku Paul..Aku xmampu mencintaimu seperti kawan2ku mencintaimu..Hanya kerna engkau sotong......Maafkan daku...



p/s: saje merapu hilangkan bosan sambil2 meluahkn rasa benci terhadap Paul yang m'buatkan allergi aku makin bertambah dari hari ke hari selepas kemunculan beliau..

3 comments:

arieff shukri said...

sy xsuka SOTONG, tp sy suka squidward.. =_=

~ aaWa ~ said...

sy pon xsuka sotong..geli lah..squidward ke, paul ke, sy xsuke..sy anti warga sotong.. ^.^

Milly said...

lawak la awk ni dik. hahaha. tenks make me laughing. :))