TOP 5 Prkataan Fav. Of The Day!

Oct 31, 2009

#5: Kawe
Ini kerana wlaupon bez friends ak sume org KELANTAN tp kami amat jarang menggunakan perkataan "KAWE" dlm percakapan seharian.. KAWE mcm AKU arr dlm slang klntan dan hari ini ak and kawan2 ku membiasakan lidah kami dgn perkataan ini kerna dah jemu asyik menggunakan I dan Ak..haha..

#4: Demo
Alasan perkataan ini byk diulang pada hari ini adalah sama dgn di atas..DEMO mksudny KO and kawe amat jemu asyik menggunakan You dan Mu..haha..

#3: Celako
Ak mls menghurai kenapa perkataan ini byk diulang hari ini coz its been a bad day with a lot of people yg ak curse gune perkataan tersebut, but kebanyakan penggunaan perkataan ini pada hari ini adalah untuk membuat lawak kasar semata-mata..

#2: Urgh
Ini bukanlah diklasifikasikan sebagai perkataan, namun dalam hidop ak and kawan2ku nada mengeluh ini adalah satu perkataan yg amat universal di mane anda boleh menggantikan nada mengeluh itu dengan pelbagai perkataan2 indah seperti; B*TCH, F*CK, SH*T etc2..

#1: Bullsh*t!
Ini sememangnya sebati dalam diri ak lately dan sebagaimana keadaannya skarang, ak nmpak perkataan ini amat laku dalam market penggunaan seharian oleh ak...

0 comments: